23 Eylül 2008 Salı

beni karanlıkta bekleme

1.
beni karanlıkta bekleme
bir solucanın midesinde
teker teker yaşlanalım

2.
ya kuru sıkı dolar ceplerimize
ya da yağmur yağar
en huzursuz düşlerimize

3.
ellerim muska kırıntıları
karnıyarıktan yarma bir çim adam
ottan boktan mevzular ağzımızda sakız
ya da enkaz altında
ya da yaklaştığımız
salgın hastalıklar

4.
çorbacıda bekleyen figüranlar
karikatürden bozma izmarit tıkırtıları
doğal kaynak suyu
ve de en belirgin özelliği
yüzündeki iz olan kişiliksizlikler
onlarca defa söylenmiş ve
sonunda gerçekleşebilecek rüyalar

5.
beni karanlıkta bekleme
senin de içine dolunay söndürürler
mazgallar üzerinde
kibrik çöpleri sıralayıp
çocuk şiirleri üfleyerek

6.
beni karanlıkta bekleme
beni bende bekleme
özgürlük naralarıyla
sadece 1 mayıs’ta işçi
sadece 23 nisan’da çocuk
olmayı seçenler gibi
milyonluk beşiklerde sallama gençliğimi

7.
beni karanlıkta bekleme
adımda sızıntı var


MOLLA UMUT AYDIN

Hiç yorum yok: